ایران آباد

داستان های من و خرید کالای ملی!

ایران آباد

داستان های من و خرید کالای ملی!

بانوی ایرانی سه چهار سالی هست که تلاش برای خرید کالای ایرانی و ملی را شروع کرده...با ما در این راه سخت٬ اما شیرین همراه باشید!

*****

طبیعتا اینجا مکان ثبت خریدهای ایرانی ماست پس اینطور تصور نشه که ما دائم در حال خرید هستیم:) بانوی ایرانی و آقای همسر زندگی متوسط و تا اونجا که ممکن باشه بدون اسراف و تجملات رو دوست دارند، پس همینطور هم زندگی می کنند.

*****

سه تا فرزند هم داریم:
آقاپسر که نزدیک نه سالشه
گل پسر که نزدیک سه سالشه
و نی نی توراهی که انشاءالله مرداد ماه بدنیا میاد...

آخرین مطالب

گوشی ایرانی G5 جی ال ایکس

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ق.ظ

تا مرداد ۹۳ یک گوشی ساده k750 داشتم که عمرش به سر رسیده بود و بعضی دکمه هاش کار نمی کرد. تعمیرات هم افاقه نکرد. این بود که تصمیم گرفتم گوشی لمسی بخرم. 

و طبق رویه مون، ایرانی!


تحقیقات زیاد اینترنتی منو به آخرین مدل گوشی جی ال ایکس رسوند. جی ۵. 

تو سایت و در قسمت نظرات مربوط به این مدل تعریف زیادی ازش کرده بودن. 

اکثرا هم راضی بودند. 

بهترین مزیتش از نظر من صفحه حدود شش اینچی ش بود. 

در واقع چیزی بین گوشی و تبلت که بهش فبلت هم میگن. 


بعد از تحقیقات مجازی نوبت به تحقیقات چهره به چهره :) رسید. 


متاسفانه در این بخش همه بجز آقای همسر عزیز منو دلسرد کردن. از دوست و آشنا گرفته تا فامیل و بقیه خانواده. 


ریسکش زیاده...

انگار میخوای پولتو بریزی دور...

یعنی انقدر پول داری که بخوای ۵۰۰ هزارتومن حروم کنی...

من که از جنسای ایرانی خیری ندیدم...

یکی از دوستام ازین جی ال ایکس قدیمیا داشت اصلا بدرد نمی خورد، کلی خرجش کرد...


دوستای آقای همسر هم تقریبا همشون فاز منفی می دادند.


اما من مصمم بودم.


واقعا مصمم.


با اینکه ۵۰۰ هزارتومن واقعا برامون پول بود، اما با آقای همسر عزیز تصمیممون رو گرفتیم. 


یادم هست ماه رمضان بود. نیت قربه الی الله کردیم و اینترنتی ثبت نام کردیم.


چند روز بعد گوشی در دستم بود.

هدیه تولدم از آقای همسر عزیز.


خیلی بهتر از چیزی بود که فکر می کردم. صفحه بزرگ، دوربین خوب، دسترسی های راحت....


تازه با خودش کلی برکت آورد. 


عضو گروه آشپزی شدم و کلی چیز یاد گرفتم...


عضو گروه همسرداری شدم و نگاهم به زندگی مشترک خیلی تغییر کرد و بهتر شد...


فایل های صوتی کتاب من دیگر ما استاد عباسی ولدی رو از یک لیست انتشار دریافت کردم و بالکل نگاهم به تربیت فرزند عوض شد...


بعدش یک گروه صلوات برای ظهور آقامون و سه تا گروه تربیت فرزند تشکیل دادم بعلاوه یک گروه همسرداری و الحمدلله تونستم هم یه جورایی واسطه خیر بشم هم اصول مدیریت های مجازی رو تا حد زیادی یاد بگیرم...

 

آخرش هم یک کانال تربیت فرزند درست کردم که خیلی خوب بود و اعضاش روزبروز زیادتر میشدند تا اینکه بخاطر بارداری و حال خرابم دنیای مجازی رو کلا کنار گذاشتم.


تمام این برکات رو از این تصمیم به ایرانی خریدن می دونم. چون افراد زیادی هم چنین گوشی هایی دستشون داشتن و این همه تو زندگیشون اثر خوب نداشته که به عکس تو بعضی اوقات متأسفانه اثرات منفی زیادی هم داشته...


خلاصه اینکه همه جوره از گوشی راضی بودم.

تنها و تنها ایرادش وزن زیادش بود که آقای همسر رو ناراحت می کرد. تا اینکه گوشی چند ماه پیش (بعد دوسال استفاده مداوم) توسط گل پسر مهربون در یک حرکت ضربتی گاز (!) گرفته شد و صفحه ش شکست و در اقدام بعدی بخاطر بی احتیاطی خودم زیر پا موند و تاچش شکست.


ادامه دارد...

گوشی موبایل ایرانی GLX


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی