ایران آباد

داستان های من و خرید کالای ملی!

ایران آباد

داستان های من و خرید کالای ملی!

بانوی ایرانی سه چهار سالی هست که تلاش برای خرید کالای ایرانی و ملی را شروع کرده...با ما در این راه سخت٬ اما شیرین همراه باشید!

*****

طبیعتا اینجا مکان ثبت خریدهای ایرانی ماست پس اینطور تصور نشه که ما دائم در حال خرید هستیم:) بانوی ایرانی و آقای همسر زندگی متوسط و تا اونجا که ممکن باشه بدون اسراف و تجملات رو دوست دارند، پس همینطور هم زندگی می کنند.

*****

سه تا فرزند هم داریم:
آقاپسر که نزدیک نه سالشه
گل پسر که نزدیک سه سالشه
و نی نی توراهی که انشاءالله مرداد ماه بدنیا میاد...

آخرین مطالب

گوشی همراه ایرانی ماد

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۳ ب.ظ

از کانال حامیان تولید ملی تلگرام آقای همسر عزیز متوجه شدم بعد از جی۵ و اسپایدر، مدل جدید گوشی جی ال ایکس شروع به تولید و فروش اینترنتی کرده.

 

اسپایدر رو بعد از گوشی جی۵ من سه تا از اعضای خانواده م خریده بودن و بجز برادرم که اشکالاتی بهش وارد می دونست بقیه راضی بودند. از نظر من مشکلش صفحه کوچیکش بود که فکر میکنم حدود ۴ونیم اینچی بود.


اما از گوشی جدید خبرهای خوبتری به گوش می رسید. بسیار شکیل، باریک، سبک(گوشی جی۵حدود ۲۳۰گرم و این یکی حدود ۱۵۰گرم)، امکانات خوب، دوربین جلو۱۳ و روبرو۵ و....


خب این دفعه نوبت من بود. گوشی آقای همسر عزیز یکم قدیمی شده بود و از نظر حجم اطلاعاتی که توش داشت و باید می داشت دیگه نمی کشید. با پس اندازی که جمع کرده بودم تصمیم گرفتم گوشی ماد رو به عنوان هدیه تولد برای آقای همسر عزیز بخرم.


باخودشون که درمیون گذاشتم گفتن نه من لازم ندارم گوشی تو هم سنگینه هم تاچش شکسته، من میخوام برات بخرم.


خلاصه از من اصرار و از ایشون انکار. 


آخرش تصمیم گرفتیم تا طرح نصف قیمت هستش(چون قیمت اصلی گوشی ۸۰۰هست و الان ۴۰۰ میدن) ثبت نام کنیم تا ببینیم قسمت کی میشه:)


یکی دو هفته ای از ثبت نام اینترنتی گذشته بود که آقای همسر عزیز با یه بسته اومدن خونه. 


یک گوشی سامسونگ جدید!


من که بعید و تقریبا محال می دونستم ایشون جنس خارجی بخرن بخصوص که مشابه ایرانیش هم موجود هست جویای ماجرا شدم، که گفتن هدیه ی یکی از دوستان خیلی صمیمی شون هست. خدا قسمت کنه ازین دوستای باحال:)


با جستجو در نت متوجه شدیم قیمت گوشی شون حدود هفتصد هست. از نظر امکانات هم بسیار بسیار شبیه گوشی ماد بود. البته تو یکی دو مورد ماد جلوتر و پیشرفته تر هم بود!(مثل سبکی).


خلاصه این شد که این بار هم آقای همسر عزیز برنده شدن و گوشی ماد رو که حدود ده روز بعد به خونمون رسید به عنوان هدیه تولد تقدیم بانوی خونشون کردن:)))


گوشی ماد تولید شرکت ایرانی جی ال ایکسGLX



نظرات  (۱)

بنده 1 ماهی بیشتره دارم ازش استفده می کنم
و صد البته راضی هستم مخصوصا دوربینش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی