ایران آباد

داستان های من و خرید کالای ملی!

ایران آباد

داستان های من و خرید کالای ملی!

بانوی ایرانی سه چهار سالی هست که تلاش برای خرید کالای ایرانی و ملی را شروع کرده...با ما در این راه سخت٬ اما شیرین همراه باشید!

*****

طبیعتا اینجا مکان ثبت خریدهای ایرانی ماست پس اینطور تصور نشه که ما دائم در حال خرید هستیم:) بانوی ایرانی و آقای همسر زندگی متوسط و تا اونجا که ممکن باشه بدون اسراف و تجملات رو دوست دارند، پس همینطور هم زندگی می کنند.

*****

سه تا فرزند هم داریم:
آقاپسر که نزدیک نه سالشه
گل پسر که نزدیک سه سالشه
و نی نی توراهی که انشاءالله مرداد ماه بدنیا میاد...

آخرین مطالب

لباس های راحتی «به آوران و پاریز»

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ب.ظ

دیشب آقای همسر با چهار ساعت تاخیر اومد. چشم انتظاری خیلی سخته اما این دفعه تصمیم گرفتم بر خلاف همیشه که یا سرسنگین می شدم یا غر غر میکردم ازش استقبال کنم. 


بعد از خوردن یه شربت خنک ، با خنده گفتم ازین به بعد بیشتر از یک ساعت تاخیر داشته باشی باید شب بهمون شام بدی.


نتیجه این شد که با وجود خستگی زیاد رفتیم بیرون و شله گوشت مشهدی رو که از غذاهای سنتی مشهد هست برای اولین بار مهمونش شدیم.


بعدشم چون هنوز وقت بود یه سر رفتیم یه سیسمونی تو بلوار امین و چنددست لباس برای گل پسر و نی نی تو راهی گرفتیم.


لباس های راحتی و تکه ای که همه ایرانی و از جنسای عالی بودن. خوبیشون این بود که این مارکهای ایرانی تا سه ساله هم همه مدل لباس دارند.


مارک به آوران و پاریز . که بخصوص دومی به قول بعضی ها مرگ نداره:)


یه خوبی دیگه این مارکها اینه که شلوارک هم دارن که من آستین کوتاه و شلوارکش رو گرفتم.


میخواستیم برای نی نی توراهی جوراب هم بخریم. خیلی قشنگ بودن. ازینا که عروسک روی جوراب دارن . اما با کمال تأسف روش نوشته بود: Made In China


با اینکه خیلی دلم میخواست، به خانم فروشنده گفتم که با اینکه قشنگن اماحیف که چینی هستن و از خریدش منصرف شدیم.


پوشاک ایرانی


به آوران، پاریز، کالای ایرانی، لباس تریکو، لباس راحتی، تولید ملی، جنس ایرانی، جنس چینی، سبک زندگی


نظرات  (۱)

سلام واقعا ازینکه یک مادر با دغدغه جنس ایرانی دیدم، خوشحالم.
من هم تا جای امکان سعی میکنم برای فرزندم لباس و اسباب بازی ایرانی بخرم. مخصوصا مارک های پاریز و آشور 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی