ایران آباد

داستان های من و خرید کالای ملی!

ایران آباد

داستان های من و خرید کالای ملی!

بانوی ایرانی سه چهار سالی هست که تلاش برای خرید کالای ایرانی و ملی را شروع کرده...با ما در این راه سخت٬ اما شیرین همراه باشید!

*****

طبیعتا اینجا مکان ثبت خریدهای ایرانی ماست پس اینطور تصور نشه که ما دائم در حال خرید هستیم:) بانوی ایرانی و آقای همسر زندگی متوسط و تا اونجا که ممکن باشه بدون اسراف و تجملات رو دوست دارند، پس همینطور هم زندگی می کنند.

*****

سه تا فرزند هم داریم:
آقاپسر که نزدیک نه سالشه
گل پسر که نزدیک سه سالشه
و نی نی توراهی که انشاءالله مرداد ماه بدنیا میاد...

آخرین مطالب

دراور « دل آسا »

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ق.ظ

یکی از لوازم مورد نیازمون دراور پلاستیکی بزرگ و جادار بود. 


آقای همسر همیشه دو سه تا کتاب و وسیله داشت که باید دم دست می بودن و جای خاصی نداشتن.


آقا پسر هم مدتی بود که به حل جدول علاقه مند شده بود و مجله هاش اینور اونور هال پخش و پلا بود و دائم باید جمع و جور میشد.


گل پسر هم که یکی از وظایف ذاتیش انگار کثیف کردن لباس هاش بود و تند تند باید لباس براش عوض می کردم و با این حالم ترجیح می دادم لباسهاش در نزدیک ترین نقطه قابل دسترس باشند.


همه این مشکلات رو یه دروار جادار محکم و البته زیبا حل می کرد.


مغازه های زیادی سر زدیم تا آخر با یه پلاستیک فروشی آشنا شدیم که از قضا  هم مجتمعی خودمون بود!


جوان خیلی منصف و با ادبی بود. برامون توضیح داد که از این نوع دراورها تو بازار خیلی زیاده اما تولیدی «دل آسا»از همشون بادوام تر و زیباتره، چون اصولا کار تخصصیش تولید همین دراورها هستش.‌ البته قیمتش هم یه کم گرونتره نسبت به جنسای دیگه.


اومدیم خونه و من جستجویی در اینترنت کردم و نمایندگیاش رو پیدا کردم.


 - نمایندگی آذر رو که رفتیم حدود ۲۰۰ می گفت. در صورتیکه این بنده خدا قیمت رو بهمون حدود ۱۸۰ گفته بود. در نتیجه دوباره رفتیم مغازه آقای همسایه و به سلامتی همون دراور پنج کشویی بزرگ و جادار و محکم و قشنگ و البته ایرانی رو خریدیم.


در کل خوبی این مسئله این بود  -از اونجا که من چندین و چندماه  دنبالش بودم و دقت کردم- که اغلب دراورهای موجود در بازار که از طیف وسیع مدل و رنگ و اندازه و البته قیمت برخوردارن، ایرانی و ساخت وطن هستن. الحمدلله



دراور پلاستیکی دل آسا

نظرات  (۲)

۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۲ شرکت دل آسا
از اینکه این محصول شرکت دل آسا مورد توجه و استفاده شما قرار گرفته است بسیار خرسندیم و افتخار میکنیم که لااقل در صنف خود تعریفی جدیدی از کالای با کیفیت ایرانی ارائه نمودیم.

با سپاس
مدیز فروش شرکت دل اسا
پاسخ:
از شما که در جهت تولید کالای با کیفیت ملی زحمت می کشید و همت کردید صمیمانه تشکر می کنم.
هم من و هم آقای همسر از خرید این دراور با کیفیت و جادار و خوش طرح راضی هستیم.
برای شما آرزوی توفیقات روزافزون دارم.
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۲ شرکت دل آسا
لطفا در صورت امکان نام و نشانی آن فروشنده محترم و منصف را جهت تشکر برای این شرکت ارسال نمائید. 

با سپاس فراوان
پاسخ:
متاسفانه چند روز پیش که برای خرید دیگری به اون مغازه مراجعه کردیم دیدیم جمع شده و تبدیل به یک فست فود شده:(

اما شماره تلفن و آدرس شعبه یک مغازه را احتمالا داشته باشم که در اسرع وقت ان شاء الله خدمتتون ارسال می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی