ایران آباد

داستان های من و خرید کالای ملی!

ایران آباد

داستان های من و خرید کالای ملی!

بانوی ایرانی سه چهار سالی هست که تلاش برای خرید کالای ایرانی و ملی را شروع کرده...با ما در این راه سخت٬ اما شیرین همراه باشید!

*****

طبیعتا اینجا مکان ثبت خریدهای ایرانی ماست پس اینطور تصور نشه که ما دائم در حال خرید هستیم:) بانوی ایرانی و آقای همسر زندگی متوسط و تا اونجا که ممکن باشه بدون اسراف و تجملات رو دوست دارند، پس همینطور هم زندگی می کنند.

*****

سه تا فرزند هم داریم:
آقاپسر که نزدیک نه سالشه
گل پسر که نزدیک سه سالشه
و نی نی توراهی که انشاءالله مرداد ماه بدنیا میاد...

آخرین مطالب

کانال «حامیان تولید ملی»

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ب.ظ

آقای همسر عزیز که از پیگیری من در مورد کالاهای ایرانی خبردارن و الان دیگه خودشون هم از طرفدارهای پروپاقرص خرید این کالاها هستن(هر چند متاسفانه به بهانه عدم کیفیت و گرونی و ... خیلی از دوستانشون ساز مخالف می زنن ) امروز یک برگه کوچولو برام آوردن که توش کانال تلگرام « حامیان تولید ملی » رو تبلیغ کرده بود.


اگه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید و مثل بانوی ایرانی استعفا ندادین: ) میتونین عضو این کانال بسیار مفید و انگیزه بخش بشین.


من از طریق گوشی همسر رفتم و مطالبش رو دیدم . برای مدیرش آرزوی توفیق دارم.


 Hamian_Tolid_Melli@


کانال تلگرامی حامیان تولید ملی


نظرات  (۳)

اگه تولید ملی هست باید از شبکه های داخلی هم استفاده کنید نه تلگرام و....
پاسخ:
دقت کرده باشید نوشتم که مدتیه شبکه های اجتماعی رو کنار گذاشتم.
هرچند در مورد لزوم حضور مؤثر در این شبکه ها حرف های زیادی هست... 
باتشکر ار معرفی تان

ممنون

اگر مطالب دیگر می شناسید معرفی کنید...

جنس ایرانی
http://jenseirani.blog.ir/
سلام
کار ارزشمندیه
واقعا ممنون م که به حرف رهبر توجه می کنی و اولویتها رو خوب میشناسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی