ایران آباد

داستان های من و خرید کالای ملی!

ایران آباد

داستان های من و خرید کالای ملی!

بانوی ایرانی سه چهار سالی هست که تلاش برای خرید کالای ایرانی و ملی را شروع کرده...با ما در این راه سخت٬ اما شیرین همراه باشید!

*****

طبیعتا اینجا مکان ثبت خریدهای ایرانی ماست پس اینطور تصور نشه که ما دائم در حال خرید هستیم:) بانوی ایرانی و آقای همسر زندگی متوسط و تا اونجا که ممکن باشه بدون اسراف و تجملات رو دوست دارند، پس همینطور هم زندگی می کنند.

*****

سه تا فرزند هم داریم:
آقاپسر که نزدیک نه سالشه
گل پسر که نزدیک سه سالشه
و نی نی توراهی که انشاءالله مرداد ماه بدنیا میاد...

آخرین مطالب

سخت اما شدنی!

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

توی همین دفترچه های تبلیغاتی که دم در میان خیلی پرطمطراق تبلیغش رو کرده بودن:


هرلباس گشادی لباس بارداری نیست...

بهترین لباس های بارداری را از ما بخواهید...

و...


ترغیب شدم برای خرید. گرمای هوا و حرارت درونی شدید دوران بارداری واقعا اذیتم می کرد. دنبال پیراهن بلند و گشاد و فوق العاده خنک بودم.


خیابان صفائیه ، پاساژ طلا ، طبقه زیرزمین. 


مغازه کوچکتر از اون بود که فکرش رو میکردم. خانم نسبتا جوانی فروشنده ش بود. وقتی گفتم چی میخوام چند تا لباس نشونم داد. یکیش رو واقعا دلم خواست.

 

به اتیکت لباس نگاه کردم. تایلندی بود.


گفتم ایرانی چی دارید؟ 

گفت بیشتر جنسای ما ترک هستن. هم زیبا هم بادوام. 

گفتم ایرانی ندارید؟ 

گفت داریم اما قشنگ نیستن.

و چند تا مدل رو نشون داد. 

راست می گفت ، چندان دلچسب نبودن.


گفت حالا چرا اصرار داری ایرانی باشه؟

گفتم شما چی فکر میکنی؟


گفت تولید ملی و این حرفا حتما!

گفتم بله.


گفت جنسای ایرانی همینه که میبینی . نه قشنگن نه تنوع دارن نه جنس درست و حسابی. 

گفتم اگه بگردم قشنگ هم پیدا میشه.


گفت نمیشه.

گفتم یکم سخته اما حتما میشه. ما الان چند ساله که فقط لباس ایرانی می خریم.


تعجب کرده بود. میخواست ادامه بده اما منصرف شد. 


تشکر کردیم و بیرون اومدیم.


تولید ملی

نظرات  (۱)

حالا شما از کجا جنس ایرانی قشنگ میخرید. ادرس بدین ما هم بریم
مرسی
پاسخ:
سلام هستی جان.
روش من اینطوریه که وقتی  از یک جنسی خوشم میاد معمولا از فروشنده میپرسم که جنس ایرانی هست یا نه. گاهی هم خودم برچسب و اتیکت روی کالا رو میخونم و تصمیم می گیرم.

شما هم امتحان کنید. ان شاء الله نتیجه می گیرید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی